3 נפצעו מירי בנצרת, בתוכם מועמד לראשות העיר

    פנחס בן זיו No Comments on 3 נפצעו מירי בנצרת, בתוכם מועמד לראשות העיר

    האלימות בחברה בערבית בצל הבחירות לרשויות המקומיות נמשכת: השלושה, בני משפחה, נפצעו באורח קל עד בינוני. בין הפצועים מוסעב דוכאן, שמתמודד לראשות העירייה. ביולי האחרון, נורו מספר יריות לעבר ביתו, אז לא היו נפגעים. שני הפצועים הנוספים הם אחיו ובן דודו

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושה בני משפחה נפצעו באורח קל עד בינוני לפני זמן קצר מירי בעיר נצרת. אחד הפצועים, מוסעב דוכאן, שמתמודד לראשות העירייה. בחודש יולי האחרון, נורו מספר יריות לעבר ביתו, אז לא היו נפגעים. שני הפצועים הנוספים הם אחיו של מוסעב ובן דודו, שפונו באופן עצמאי לבית החולים האיטלקי בעיר. המשטרה פתחה בחקירה.

    במשטרה כאמור פתחו בחקירת התקרית והוסיפו: "השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה – הרקע בבדיקה".

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לירי ואמר: "ההשתלטות של גורמי הפשע המאורגן על עוד ועוד רשויות במגזר הערבי כדי לסחוט את תקציבי המדינה המועברים להן הפכה למכת מדינה שעלנו למגר בכל דרך למען אזרחי ישראל כולם. בכל מה שנוגע לתקציבים שבאחריותי אני נחוש לשים לזה סוף וקורא לכולם לשתף פעולה ולפעול יחדיו כדי לשים סוף לפשיעה ולפרוטקשן".

    ח"כ בני גנץ אמר: "עוד ערב קשה. ‏ילדים לא מרגישים בטוח לצעוד ברחובות, מועמדים בבחירות מאוימים, והפשע משתולל בכל מקום. במדינה מתוקנת, עם ראש ממשלה שמנהל את האירוע, השר האחראי על הכישלון הזה כבר היה מסיים את תפקידו. ‏אבל נתניהו, שתלוי בקיצוניים, בוחר לאפשר להפקרות להימשך. הוא האחראי".

    ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, מסר: ‏"העובדה שהמועמדים לרשויות המקומיות בחברה הערבית הפכו למטרות והם אינם יכולים להסתובב בביטחון היא כישלון של הממשלה. הערב שוב ירי ואנשים פצועים, אני מאחל להחלמתם ולהחזרת תחושת הביטחון בערים".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול לפשיעה בחברה הערבית, ואמר בישיבת הממשלה כי נשקלת האפשרות לנקוט במעצרים מנהליים: "מדובר במכת מדינה. אזרחי ישראל – יהודים וערבים – ראויים לחיות בביטחון ולא תחת משטר אימה וטרור. נשקול יד קשה, כולל מעצרים מנהליים, כדי לבלום את מעשי הרצח".


    0 תגובות